Dienstverlening

Tijdelijk wonen

Tijdelijk wonen in een wisselwoning of logeerwoning, wij regelen dat goed voor u en de bewoners. Van A tot Z geregeld: inrichting, begeleiding en service.

Wisselwoning of logeerwoning voor onderhoud of renovatie

In wisselwoning of logeerwoning

Tijdens een renovatie of bij groot onderhoud is het vaak niet mogelijk voor bewoners om in hun woning te blijven. En eigenlijk is dat ook vaak niet wenselijk. Met een tijdelijke woning zoals een logeerwoning of wisselwoning, zorgen wij ervoor dat bewoners tijdens de verbouwing toch fijn kunnen wonen. In een compleet ingerichte en verzorgde woning.

Compleet ingericht, naar uw wens

De tijdelijke woningen worden geregeld via de opdrachtgever maar daarna nemen wij het stokje over. Van een lik verf tot het behang, gordijnen en een vloerkleed maar ook de eettafel, kussentjes op de bank en de potten en pannen in de keuken. Zelfs als de woning casco wordt opgeleverd, zorgen wij dat die geheel wordt ingericht. Het niveau van inrichting kan naar wens uitgebreid worden. Bijvoorbeeld met linnengoed, planten of een tv- en internetverbinding. Met een viertal woonpakketten kunt u precies de mate van service kiezen.

Thuis voelen, ook tijdelijk in een ander huis

De woonpakketten variëren qua inhoud, maar de basis is altijd goed. Goed wonen is immers een eerste levensbehoefte. Daarom zorgen wij ervoor dat het tijdelijke onderkomen van uw bewoners een echt thuis voor ze is. Zelfs al is het even in een andere straat, in een ander huis.

Tijdelijke woningen, van A tot Z geregeld

Wij verzorgen tijdelijke woningen voor wooncorporaties, vastgoedbeheerders, makelaars, aannemers, projectontwikkelaars en bouwbedrijven. En dan regelen we het van A tot Z. Vanaf het moment dat het besluit tot renovatie of onderhoud is genomen, kunnen wij al aanschuiven en regelen we alles zoals:
  • De communicatie met de bewoners
  • Plannen en coördinatie van de wisselwoningen
  • Complete inrichting van bed tot bestek, zoals     afgesproken inclusief nette afwerking, bijvoorbeeld het   schilderwerk
  • Sleuteloverdrachten en ondertekening tijdelijke      huurcontracten volgens planning
  • Begeleiding bij verhuizingen naar en vanuit de tijdelijke woningen
  • Coördinatie tijdelijke opslag inboedel bewoners
  • Tijdelijke woningen weer gereedmaken voor de volgende bewoners
  • Aanspreekpunt tijdens het gehele traject voor de bewoner

Sociaal & Techniek

Bij onderhoud of een renovatie wordt hard en volgens planning gewerkt door de opdrachtgever en aannemer. Tegelijkertijd hebben bewoners talloze vragen en wensen. Wij zijn de spil tussen dat sociale en technische aspect en zorgen voor goede communicatie en een soepel verloop van de activiteiten. Bewonersparticipatie dus waarbij we aandacht hebben voor de relatie tussen bewoners en verhuurder, zowel tijdens als na het onderhoud. Dit werk doen we al jaren als Sabo Advies. Met Sabo Living geven we nu ook vorm aan de praktische uitvoering ervan; een goed ingerichte tijdelijke woning voor de bewoners van uw project.

Ook rustwoningen voor thuiswerk en bedrijfspanden

Naast de logeer- of wisselwoningen verzorgen wij ook rustwoningen. Deze kunnen onder andere ingezet worden als binnen het project ook bedrijfspanden vallen of mensen vanuit huis werken. Met de rustwoningen kunnen zij tijdens de bouwwerkzaamheden toch overdag vanuit een rustige plek hun werkzaamheden voortzetten. In overleg met deze gebruikers en volgens uw richtlijnen richten wij deze tijdelijke verblijven in.

Sabo Living geeft thuis, ook voor u?

Sabo Living geeft thuis. Voor de opdrachtgever die druk is met de planning, coördinatie en verbouwing of renovatie van een woonwijk. En voor de bewoners die geconfronteerd worden met een verhuizing naar een tijdelijk onderkomen. Dat onderkomen regelen wij, net als de gehele communicatie en begeleiding daaromheen. Wij nemen u het werk uit handen. Wilt u dat ook? Laten we dan eens kennismaken.
Laten we kennis maken
Share by: